top of page

סיפור שת"פ - גרו



אתר האיקומרס הגדול בישראל, GROO - מציע לצרכנים הזדמנויות שוות לפרגן לעצמם יותר.

זו פלטפורמת הסחר האלקטרוני, הגדולה ביותר בישראל, המחברת צרכנים עם סוחרים מקומיים ע"י הצעת דילים למוצרים, אטרקציות, ספא, מסעדות חופשות ועוד.


כמה נתונים מעניינים: הטראפיק גבוה ביותר בישראל – מעל ל-5 מיליון ביקורים בחודש, מעל 2 מיליון הורדות אפליקציה, מיליוני מאושרי דיוור, סמס, פוש, כל 20 שניות נמכר שובר.


אז הבנתם. מדובר בחברת ענק וגם היא, כמו ענקיות אחרות, נזקקה לחיבור מהיר יותר עם הספקים שלה ויצירת ממשקים יעילים וטכנולוגים כדי לנהל מגוון בלתי מוגבל של מוצרים, וביצוע אוטומציה בתהליך טיפול בהזמנות למערכות התפעול השונות של ספקיה על מנת לקצר את זמני האספקה ולתת שיורת טוב יותר לצרכן הסופי.

עד לפני כשנתיים התקשורת בין GROO לספקיה בכל הנוגע להעלאת מוצרים וניהול מלאי היה באמצעות אימיילים. התנהלות זו הגבילה מאד את כמות המוצרים ש-GROO יכלה להציע, שכן ניהול ידני מצריך התעסקות פרטנית בנפח עבודה מאד גבוה ספציפית לגבי כל מוצר.

היום, בזכות שת"פ עם אדמוניס, כ-40% מהמוצרים של GROO מתנהלים מעל גבי מערכת אדמוניס.

תשאלו את רן פילרסדורף, סמנכ"ל סחר, למה אדמוניס?

"כי אדמוניס מאפשרת אוטומציה (ולא עבודה ידנית), מה שמאפשר לנו להגדיל את היצע המוצרים, לחסוך המון זמן, עלויות וכח אדם, לצמצם ביטולים, לדייק נתונים שנכנסים למערכת, לנהל הזמנות לפי מלאים, לספק מהר יותר את הסחורה ללקוח, להגיב מהר יותר בכל פרמטר חיוני: עדכון ושינוי מלאי, מבצעים, ויזואלס, תוכן ועוד. מגדולתה של המערכת היא שאין בה מקום לטעויות אנוש".

ומה עם 60% המוצרים האחרים, שעדיין לא מנוהלים ע"ג מערכת אדמוניס?

פילרסדורף אומר: "התפרצת לדלת פתוחה. אנחנו עובדים על פיתוחים שיאפשרו לנו הגדלה משמעותית של ההיצע למוצרים נוספים".




48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page