top of page

סיפור אהבה במטבח - אדמוניס וסולתם


אדמוניס וסולתם – סיפור אהבה במטבח

סולתם. מי לא מכיר? מתמחה בכלי מטבח ובישול שכל אחד ואחת מאיתנו משתמשים בהם ביום יום. מדובר במותג בן למעלה מ 70 שנה אשר עבר מתיחת פנים בשנים האחרונות ולא בכדי הוא המותג המוביל בתחום כלי המטבח, ונמצא בשימוש כמעט כל בית בישראל.

המעניין הוא שרק בשנת 2018 החלה סולתם למכור את מוצריה ברשת. מדובר בעשרות סוגי כלי מטבח ובישול והיה צורך בממשקים רבים ומגוונים שיעבדו כולם בדיגיטציה ובאוטומציה מוחלטת ולפיכך נזקקה החברה למערכת תומכת שתאפשר לה לנהל קטגוריות, מבצעים ומחירונים בכל ערוצי ההפצה הדיגיטליים.

סולתם בחרה במערכת אדמוניס. המערכת סונכרנה כמובן לכל שאר המערכות בחברה (מלאי, הנהח"ש) ומאפשרת הפקת תעודות, חשבונות ומדבקות בלחיצת כפתור.

פנינו ל איתן ג'רבי, מנהל פעילות האון ליין וקידום המכירות בסולתם וביקשנו לשמוע על ההתלבטויות והאתגרים בבחירה ובהטמעה של המערכת.

"נתחיל מזה שהיו לנו התלבטויות ואף בחנו הצעות נוספות. לחברה בסדר גודל של סולתם זה לא פשוט להעביר בסיסי נתונים למערכת חיצונית ולהישען עליה באופן מוחלט. מדובר בהחלטה מאד לא פשוטה. מה שהכריע היה המעורבות והידע המקצועי של ניל אדמוני, מנכ"ל החברה, בכל פרט, קטן ככל שיהיה. האתגרים לא היו פשוטים. נדרשנו להתאמות ואפיונים ייחודיים עבור סולתם, ביניהם:

בניית חבילות של מוצרים ( מספרי מקטים שונים תחת מס' וירטואלי 1)

התאמות יחודיות להנה"חש'

התאמות לחב' השילוח השונות ועוד

בסופו של תהליך החלטנו והיום אנחנו מבינים כמה חשוב היה לנו להכניס את מערכת אדמוניס כדי לנהל את כל המערך המורכב שלנו. הטמענו תוך כדי ניסוי ותהייה, עד שדייקנו את הצרכים בדיוק למה שסולתם זקוקה לו כדי לנהל מסחר און ליין באופן יעיל, תוך ניצול כל המשאבים הקיימים באופן המיטבי ביותר".

איתן מוסיף: "חשוב לציין כי כמו בכל הטמעת מערכת, העבודה לעולם לא מסתיימת שכן כל הזמן יש לבצע התאמות ועדכונים לעבודה הדינאמית בשוק שמשתנה ומשנה את עצמו כל הזמן. אנו מאד שלמים עם ההחלטה והבחירה, הן ברובד המקצועי של המערכת עצמה והן מהשירות המעולה שאנו מקבלים".



18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page