top of page

סיפור לקוח - ברנד דיירקט


חוסרים בהזמנות? בעיות מלאי? בזבוז של ימים בהעלאת מוצר?

לא אם תשתמשו במערכת אדמוניס.

ברנד דיירקט הינה חברה ליבוא מותגי הנעלה והלבשה (טקסטיל). מרבית העבודה בחברה נעשית ברשת מול אתרי סחר גדולים.

עד לפני מספר חודשים עבדה החברה עם אקסלים (!) מול אתרי הסחר השונים כדי לפרסם את המוצרים. העבודה היתה סזיפית למדי וגרמו לבעיות מלאי וחוסרים בהזמנות.

מספרת אילנה אזואלוס, מנהלת הרכש בברנד דיירקט: "לא היתה לנו פלטפורמה אינטרנטית מודרנית. עבדנו בשיטות מאד ישנות והדבר בהחלט פגע ביעילות, במלאים, בזמני התגובה ובעצם בכל פרמטר מול אתרי הסחר וגם מול הלקוחות.

ואז פגשנו את אדמוניס. מערכת אדמוניס וראינו כי טוב. המערכת מרכזת לנו את כל ההזמנות של כל אתרי הסחר במקום אחד, היא יודעת לקבל את המלאי שלנו ממערכת המלאי הקיימת ולתרגם אותה און ליין ובזמן אמת, לכל אתרי הסחר איתם אנחנו עובדים. יתרה מכך, היא גורעת את המלאי של כל הזמנה שנכנסת וכך אנחנו תמיד מעודכנים מה יש ומה חסר".

מה בנוגע להקמת המוצרים באתרי הסחר? "זו עבודה רבה שבעבר לקחה לנו כמה ימים לגבי כל מוצר. האמת? זה היה סיזיפי בטירוף. מרבית האתרים כבר התממשקו לאדמוניס והכל למעשה עובר בסריקה, כאשר המוצרים שאנו מעלים נראים ומוצגים בדיוק בצורה שאנחנו רוצים. יש לנו שליטה מלאה על נראות העסקה ושלביה, בכל נקודת זמן, תוך שאנחנו יכולים לשנות, להוסיף מלל, העלאת מבצעים ועוד. הכל כדי לשמור על קשר אינטנסיבי עם הלקוחות הפוטנציאליים וכדי שהנראות תהייה מעניינת".

"היום", מוסיפה אילנה, "המוצרים עולים לאוויר תוך מספר שעות, ההזמנות יוצאות ביעילות ובמהירות, שכן אנו משתמשים בדוחו"ת ליקוט מסודרים על הפקת מדבקות, שילוח ישירות ממערכת אדמוניס".

מה היתה האתגר הגדול בפרוייקט הזה? "האתגר העיקרי היה לפתחה של אדמוניס. הם עשו את העבודה הקשה ומשכו מהמערכות שלנו את הנתונים הקיימים על מנת להעלות הכל באופן מסודר".

היו התלבטויות? עד כמה שזה יפתיע, לא. ראינו איך המערכת עובדת והבנו איך היא הולכת לייעל אותנו מקצה לקצה. אנחנו גם ממשיכים לשדרג כל הזמן על בסיס הצרכים שמתגלים בעבודת היום יום.







113 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page