top of page

סיפור לקוח - אפי חורי הפצה


חברת אפי חורי הפצה משווקת ומפיצה מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום בייבוא מקביל, כמו גם מפיצה של ספקים רשמיים בארץ ומותגי-על מכל העולם.

יובל חורי, אחראי מחלקת אונליין בא.פ.י חורי הפצה, סיפר כי עד לפני מספר שנים היתה לחברה מערכת ERP סטנדרטית, כפי שתמיד היה נהוג.

ככל שעולם המסחר התפתח נראה היה כי מערכת ERP שכזו אינה עומדת בצרכים הייחודיים של מסחר אלקטרוני בעידן הנוכחי.

חיפשו, חיפשו... ומצאו – את מערכת אדמוניס.

למה אדמוניס? "כי היא מסדרת לנו בגאון את מגוון המוצרים שאיתם אנחנו עובדים מול אתרי האינטרנט, הן ברמת המותגים, הקטגוריות, המארזים המיוחדים שהחברה ייצרה, תמונת מצב כוללת וניהול קטלוג נוח ומתאים".

חורי מוסיף: "המערכת של אדמוניס מספקת לנו את האפשרות לנהל את כל מערך ההזמנות דרך API עם מספר אתרים בו זמנית ועבודה ידנית של קבצי אקסל עם אחרים. שתי הדרכים נוחות, שיטתיות ומובנות לתפעול. אין הפתעות וממשק המשתמש ידידותי מאוד וקל לתפעול.

האם המערכת הביאה להתייעלות? "ודאי. מבחינת ניהול ההזמנות הצד הנוח בא לידי ביטוי מול חברות המשלוחים שאנו מקבלים מהם מדבקות באופן אוטומטי לממשק שהפך ל- One Stop Shop עם כל צרכי הפעילות שלנו מול האתרים".

איך אתה מסכם את האתגרים שעמדו בפניכם בהטמעת המערכת והתחלת השימוש בה?

"ניהול והקמת המוצרים הוא הרובד המורכב ביותר. עד לפני הטמעת המערכת, לא היתה דרך טובה דייה להעלאת תמונות לאתר והשלב הזה נעשה באופן ידני. היום המערכת מאפשרת זאת בכל תדירות וקצב שמתאימים לנו, תוך שהדבר נעשה בנוחות ובמהירות".

האם היו לכם הרבה התלבטויות לפני שיישמתם? "האמת שלא. היינו מהפיילוטים הראשונים במערכת ואנו חשים כבוד על כך".

כמה זמן עבר מרגע שהחלטתם עד הרגע שהתחלתם כבר לעבוד עם המערכת והיא הצדיקה את המעבר אליה?


"המערכת בשנה האחרונה מצדיקה מאוד את המעבר אליה. קודם לכן המדדים שלנו כלל לא היו מאופסים כי גם "אצלנו בבית" היה צריך לבצע מקצה שיפורים כדי שניתן יהיה לעבוד ביעילות. התועלת של המערכת היום אינה מוטלת בספק וכל אתר או לקוח שאנו מעוניינים לעבוד איתו,אשר שומע שאנחנו מחוברים למערכת שמאפשרת אוטומציה מלאה, שמח על כך ומבין שזו הדרך הטובה האולטימטיבית לעבוד בה היום."



15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page