איקומרס ידני - OUT , איקומרס אוטומטי - IN - ולא מוותרים על אבטחת המידע!
"חיסכון בעלויות ובזמן, גידול במכירות, ביצוע מספר פעולות במקביל, אבטחת מידע ופשטות בעבודה". כך אומר מיכאל יוטקין, מנהל חטיבת האון ליין ושירות הלקוחות בקבוצת אוהב ציון שהכניסה לעבודה שוטפת את מערכת ADMONIS.
קבוצת אוהב ציון מתמחה בייבוא ושיווק מגוון רחב של מוצרים בפריסה ארצית. לקבוצה מגוון של למעלה מ-16,000 פריטים ממותגים אשר משווקים על בסיס יומי במגוון ערוצי שיווק, החל מחנויות ועד אתרי סחר אלקטרוני.
הקבוצה משווקת את מוצריה במעל 3,000 נקודות מכירה וחרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה, כפי שמגיע להם, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בשוק. בין המותגים המשווקים ע"י אוהב ציון ניתן למנות את: CAMPTOWN, SUZUKI, ENERGY, LA KITCHENETTE, BMX, פלנרו ועוד, זאת לצד רשת חנויות סיטישופ.
יוטקין מוסיף: "לפני שהכרנו את אדמוניס, פרסמנו מספר מקטים מצומצם מאוד בכמה אתרים סחר בודדים. כל הפעילות בקבוצה התנהלה ידנית וממש פחדנו להגדיל מכירות באונליין בגלל זה (היום זה ממש לא מתקבל על הדעת), עם מערך ה-ERP המסורתי, שהתאים בעיקר לסחר B2B סטנדרטי ללקוחות עם רצפת מכירה פיזית, להבדיל מפלטפורמות סחר אינטרנטיות שהן כבר לא רק nice to have.
מערכת ADMONIS עשתה לנו סדר ברבדים רבים; היא אפשרה לנו להגדיל משמעותית את מגוון הפריטים ונתנה לנו יכולת לעבוד עם עשרות אתרי סחר במקביל ועדיין להיות בבקרה ושליטה, ההזמנות יורדות לביצוע באופן תקין ומאפשרות מעקב בזמן אמת אחר סטטוס ההזמנה, כולל דו"ח שגויים. אין ספק שבזכות המערכת קל יותר לאנשי הסחר לנהל מעקב אחר העסקאות ולוג השינויים מסייע להנהלת החשבונות לפתור מחלקות של פערי מחיר או טעויות".
"בנוסף", אומר יוטקין, "המערכת אפשרה לנו לפנות תקני עובדים לטובת עבודות חשובות אחרות, שקודם לא היה לי מספיק כ"א לבצע אותן, שכן אותו צוות עובדים היה עסוק בטיפול בהזמנות ובעבודה פקידותית סביב הסחר".
ומה עם אבטחת המידע? מניעת זליגה?
"הסוגייה הזו, אומר יוטקין, היתה המאתגרת ביותר וזו גם הסיבה שלקח לנו כ-6 חודשים עד שהבנו שאנחנו סגורים גם בפינה הזו והתחלנו לעבוד עם המערכת".
אז אתה מרוצה?
"אני מבסוט, מאד מבסוט" ויודע באופן ברור שייעול, חיסכון והפניית תקנים הינם ערובה בטוחה להרחבת הפעילות וגידול בהכנסות, לצד עובדים מרוצים". מה צריך יותר מזה?
Comments