דייסון הינה חברה טכנולוגית וותיקה המציעה עשרות מוצרים שימושיים דוגמת: שואבי אבק, מוצרים חשמליים לטיפוח השיער, מייבשי ידיים, מסנני אוויר ועוד.
החברה מקיימת שיח שוטף עם מאות אלפי לקוחותיה בכל הקשור למוצריה הרבים והמגוונים ובאתרי סחר רבים.
בעבר, כל עוד לא היתה שום אפשרות אחרת, ניהלה דייסון את קשריה עם לקוחותיה ומול ערוצי המסחר באופן המסורתי, ידני, שחייב התנהלות מקבילה בערוצים רבים ונפרדים. לצורך כך נעזרה החברה בהרבה ידיים עובדות רק כדי שיתאפשר לה לנהל את השיח הזה באופן מדוייק ובדרך שתשביע את רצון הלקוחות.
מסתבר שיעילות זה דבר יחסי לתקופה ולא תמיד אנחנו יודעים מה חסר לנו. עד ש... הופיעה מערכת אדמוניס.
ככל שהצוות של דייסון הכיר את מערכת אדמוניס ואת יכולותיה הרבות, נפל להם האסימון כי למעשה הם יכולים לנהל באמצעותה מגוון פריטים עצום באופן אוטומטי, עם הרבה פחות ידיים עובדות ורמת דיוק גבוהה הרבה יותר. הדבר מקל על החברה להתנהל עם הלקוחות ולספק את המוצרים במהירות רבה יותר במקביל לשיפור חווית לקוח. כל זה נעשה תוך שהיא שולטת בתהליך מראשיתו ועד סופו, מסוגלת לקיים בקרה על ההזמנות היורדות לביצוע, לעקוב אחריהן באופן פרטני, סטטוס הזמנות, דו"ח שגויים, מחלוקות של פערי מחיר, טעויות ועוד.
מורן תדמור, מנהלת הדיגיטל בחברת דייסון סיפרה כי: "המערכת איפשרה לנו קידמה שהצרכן הסופי מאד זקוק לה היום. ברגע שעברנו לעבודה אוטומטית עם מערכת מסודרת נחשפנו ליותר מידע ולשיפור חווית הלקוח. כמעט כל המוצרים שלנו מסופקים בזכות המערכת מהיום למחר במהירות, יעילות העבודה השתפרה ואף נחסכות לנו עלויות כספיות לצד חסכון בכוח אדם, אין טעויות אנוש והמוצרים מגעים לצרכן תוך עמידה בלוח הזמנים.
היו לכם התלבטויות? כן. יש לנו המון מערכות בחברה ולא ידענו בתחילת הדרך איך נצליח לסנכרן אותן ולהגיע לעבודה שתדרוש כמה שפחות התערבות ידנית ...הצוות של אדמוניס ליווה אותנו ונתן לנו יד בתהליך הנ"ל.
זה לקח חודש והיום אנחנו מלא-מלא עם המערכת שעשתה פלאים במסחר שלנו, בקשר שלנו עם היצרנים השונים, שלא לדבר על הקשר עם הלקוחות שהתהדק מאד והעלה את מידת שביעות הרצון מולם".
אז אתם מרוצים?
מרוצים. מאד מרוצים. אין ארגון לא מרוצה כאשר מאפשרים לו מערכת שמייעלת אותו, חוסכת לו בידיים עובדות ומפנה לו תקנים מצד אחד ומצד שני מרחיבה לו את הפעילות ומגדילה את ההכנסות"
Comments