כמו בכל שנה גם השנה יבואנים ויצרנים הכינו את עצמם במשך חודשים ונערכו עם מלאי מוצרים רב לאירועי מכירות בחג הפסח.
מי חשב שבמקום חגיגת קניות נקבל- קניונים שוממים, חנויות ריקות, תערוכות וירידים מבוטלים.
לדוגמא רק לפני כמה ימים בוטל יריד "חבר" אשר מתקיים בפסח ומושך אליו תנועה מסיבית של אנשים.
מנגד, אתרי אינטרנט מדווחים על עלייה במכירות בימים האחרונים עקב בהלת הקורונה
בשבוע שעבר למשל אתר הקניות המקוון של שופרסל קרס מרוב עומס מספר פעמים.
הסיבה העיקרית הפחד ממקומות הומי אדם והחשש להידבקות גרמו ללקוחות לעבור לקנות אונליין מהבית.
סיבה נוספת החשש למחסור במוצרי צריכה ובכלל במוצרים גובר עקב עיכוב בכניסת סחורה לישראל ממדינות זרות ובעיקר מהמזרח.
בנוסף ירידה דרמטית במחזור הקניות באתרי סינים ובעיקר בעלי אקספרס החזירה את הישראלים לרכוש באתרים בארץ.
בתקופות כאלה צריך לחשוב על פתרונות ולהתאים את עצמנו למצב.
ישנם 3 טיפים עיקריים עבור ספק שמעוניין לפרסם את מוצריו במהירות ובכמה שיותר אתרים באונליין:
1. להתחיל לפרסם מבצעים באתרי סחר ישראלים, אשר משקיעים המון כסף בשיווק על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות.
2. שימוש בממשק אחיד המרכז את כל הפרסומים וההזמנות מאתרי הסחר אשר מעביר את הנתונים באוטומציה למערכות הבק אופיס של הספק- ניהול מלאי, מחסן, וחברות שילוח.
3. בשלב האחרון, ולאחר שהושלמו שני השלבים הראשונים, יוכל הספק לנתח את התוצאות ולהבין לאיזה מוצרים יש עלייה בביקוש בתקופה כזאת.
Comments