top of page

איך לבנות גשרים יציבים בין אתרי מכירה והבק אופיס של העסק?

עודכן: 27 בדצמ׳ 2021

ניהול פעילות מסחר אלקטרוני הינו מתבקש וחיוני כמעט עבור כל עסק, אולם תחזוקת מערך כזה מצריכה תפעול של כמה מערכות במקביל, אשר אין ביניהן סנכרון, וגובה זמן יקר מהספק שמפרסם באתרי סחר:

בניית קטלוג המוצרים ועדכונו תתבצע, לרוב, במערכת ניהול המלאי ; פרסום המוצרים באתרים יתבצע באמצעות יצירת עסקה בכל אחד ממשקי האתרים השונים או באמצעות שליחת מייל לאיש קשר בכל אתר; קבלת ההזמנות תתבצע דרך ממשקי האתרים והטיפול בהן יהיה לרוב באמצעות מערכות ניהול מלאי- כשהספק נדרש להקליד ידנית את כל ההזמנות שהתקבלו מהאתרים, ואילו טיפול בנושא שילוח ההזמנות נעשה דרך ממשקי חברות המשלוחים השונות.

כאב ראש? בהחלט.

ומה קורה אם ההזמנה הגיעה עם נתון/ים לא תקין/ים? מי מבחין בכך? ובאיזה שלב? איך מתקנים זאת מול כל המערכות באופן סימולטני? כמה הזמנות מתבטלות או מוחזרות בשל טעויות? כמה זמן ביום נדרש לעובד לתפעל את המערך הזה?

למעשה, כיום, כל חלק בשרשרת האספקה טעון טיפול שונה, בממשקים שונים, מצב אשר מוביל לטעויות רבות הן באופן הטיפול והן באספקת המוצר- וטעויות, כידוע, עולות זמן וכסף.

הפתרון המתבקש הוא ריכוז כל מערך האונליין בפלטפורמה אחת אשר "מדברת" עם כלל המערכות ויוצרת מעגל אספקה במקום אחד בלבד בו ניתן לעקוב אחר כל המוצרים, הפרסומים והזמנות תוך סנכרון מושלם בין הנתונים:

1. הקמת קטלוג מוצרים- או לחילופין- משיכת קטלוג מוצרים ממערכת ניהול מלאי.

2. יצירת פרסומים לכל אתרי הסחר השונים.

3. עדכון נתוני מוצרים- מחירים, מלאי, תמונות, פירוט המוצר ועוד.

4. קבלת ההזמנות מכל האתרים למערכת.

5. הזנת ההזמנות באופן אוטומטי למערכת ניהול המלאי והפקת תעודות משלוח\חשבוניות.

6. שיגור ההזמנות לחברות השילוח.

7. טיפול בהזמנות, הכולל, בין היתר, הדפסת מדבקת שילוח, שטר מטען ועדכון אתרי הסחר כי ההזמנה בטיפול

8. קבלת עדכון סטטוסים משלוח מחברות השילוח.

9. סגירת הטיפול בהזמנה ועדכון אתרי הסחר כי ההזמנה טופלה.

מערכת אדמוניס הינה פלטפורמה המרכזת את כל המערך הנ"ל במקום אחד, במערכת ידידותית וקלה לתפעול.

איך עושים את זה? כמה זמן זה לוקח? וכמה זה עולה?

אנא השאירו פרטים מטה ונשמח לחזור אליכם עם כל התשובות.


144 צפיות0 תגובות
bottom of page